Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΑΠΛΑ κούκλα μου.


Πραγματικά δεν έχω ιδέα απο στυλιστικές τάσεις και μόδες αλλά με αφορμή το πρόσφατο σόκ που υπέστησα απο την θέα ενός κ(ωλάρα)ολαν σκέφτηκα πως ήρθε η στιγμή να ξεράσω τα εσώψυχα μου για το πόσο εύκολα και απλά μπορεί μια γυναίκα να μπεί στα μάτια και το μυαλό ενός άντρα μέσω απλών μεθοδων και απλών ενδυματολογικών επιλογών χωρίς να ενεργεί σαν σπάταλο πρόβατο.

                                                  Πως με τόσο απλά ρούχα όπως αυτό:

 
                                                                                        αυτό:


                                                      Σπέρνεις τον πανικό κυρία μου. Ω ναί....






 Απλούστατα αξεσουάρ όπως αυτό:

 

yes...

 
          
yep...



                                          Ψιτ ομορφιά. Ακου καλά τι έχω να σου πώ.

Εγω είμαι άντρας. Ωραία? Είμαι ένας απλός μηχανισμός οπτικής επεξεργασίας. Δεν θέλω και πολλά για να διεγερθώ. Απλά πραγματάκια. Απλές διαδικασίες. Ουσιαστικό αποτέλεσμα.

             Πιο συγκεκριμένα ομορφιά μου δεν χρειάζεται ουτε να παστώνεσαι σαν
                                                                             κλόουν...

                          
                               
                                    ...ούτε να σκάς 200ευρα σε κομμωτήρια εβδομαδιαίως..

                            

              ..ουτε να σκάς ποσά ισόβαθμα ακινήτου για ρούχα γόβες και κοσμήματα... 


 
                                                 ...για να τραβήξεις την προσοχή μας

Εγω και κανείς άλλος δεν πρόκειτε να νοιαστούμε για τα μπιχλιμπίδια των 800 ευρώ που πλήρωσες για να φοράς,ουτε τις γόβες των 400 ευρώ. Ουτε το τζίν των 500 ευρώ. Αν ακούσω την μαλακία που μασάς για τσίχλα: ''Εγώ για τον εαυτο μου ψωνίζω ακριβά'' θα σε βάλω στον δρόμο στο αντίθετο ρεύμα απο μένα, θα ανέβω σε μια Τουρμπινάτη νταλίκα Scania, θα πάρω φόρα και όπως θα έρχομαι με 100 και πάω να περάσω απο δίπλα σου θα ανοίξω την πόρτα και θα σε σφαλιαρήσω με αυτή γιατι μόνο έτσι θα συνέλθεις απο τον εγωισμό σου. Εγωμπαζο.

Εισαι τερματικά ηλίθια, ανυπέρβλητο ντουβάρι και σε σιχαίνομαι για την μπανάνα (άντε για να μην πώ πούτσα) που κουβαλάς για μυαλό. γιατι-ι!? Γιατι έχεις 83 ζευγάρια αφόρετες γόβες και αχρησιμοποιήτα ρούχα. Τα αγοράζεις και δεν τα φοράς ποτέ. Αυτη την λογική δεν μπορεσα ποτέ να την κατανοήσω. Πόσα κιλά σκουπίδια κουβαλάτε μερικές στο κρανίο? Πόσο πιο απλό? Μου αρέσει κάτι? Το αγοράζω.Το φοράω. ΤΟ ΦΟΡΑΩ. Δεν το θάβω. Για αυτο το αγόρασα. Επειδη μου αρεσε και θέλω να το φοράω. Δεν το θάβω στην ντουλάπα. Το φοράω! βάλτε το να δουλέψει το ρημάδι.

Μάντεψε και κάτι άλλο Κορασίδα. Η καινούρια mercedes του κομμωτή σου ήταν δώρο δικό σου. Ναι! απο τα μηνιατικα που του σκάς εδώ και χρόνια για να παρεμένει το κεφάλι σου ιδιο. ΙΔΙΟ. Fucken-ιδιο. Ιδιο μαλλί. Δεν θα σου πεί κανείς μπράβο. Είτε είσαι αναμαλλιασμένη, είτε ισιωμένη, ένα και το αυτό για εμάς. Αυτο δεν σημαίνει οτι γουστάρουμε την απεριποιησιά. Μπορείς να περιποιήσε το μαλλί σου απλά τονίζοντας την φυσικότητα του. Κάτι τέτοιο το λατρεύουμε. Οταν λοιπόν πηγαίνεις κομμωτήριο κάνε αυτό. Θέλουμε να νίωθουμε το μαλλί σου. Οχι χημικό νέφος και καταστραμένο κεφάλι. 

Και γαμώτο.. Οταν βάφεσαι.. μην παστώνεσαι.. πραγματικά γαμώτο δηλαδή.
                                                                     
            

Kαι να επανέλθω στο θέμα της ακρίβειας.   

Πραγματικα στις μπάλες μας με πόση ακρίβεια ντύθηκες, πίστεψε με μόνο ένας στους είκοσι θα καταλάβει οτι φοράς 'το ακριβό' γιαυτο ξυπνα και βάλε καλα στο μυαλό σου αυτά που έχω να σου πώ.

Ντύσου εύστοχα και οχι ακριβά. Το μόνο που θα σε ωφελήσει να ντύνεσαι ακριβά είναι για να σε ζηλεύουν οι μπαζόλες φίλες σου. Ο άντρας στα ΑΡΧΙΔΙΑ του με κεφαλαία-wallpaper για το αν ντύθηκες ακριβά. Ο άντρας δεν θα κοιτάξει το πόσο ακριβά ντύθηκες αλλά το πόσο ευστοχα ντύθηκες για να γεμίσεις την φαντασία του με την πάρτη σου-ναι την πάρτη σου κοιμησμένη eventually  να σε προσεγγίσει. Δεν εννοω να ντυθείς αητητη τσουλάρα αλλά να τονήσεις με επιτυχία την θυληκοτητα σου και όχι με γαμημένα ριχτάρια που σου κρύβουν τα υπέροχα βυζιά και τις όμορφες γραμμές σου. Ριχτάρι? δηλαδη γαμω το δια τι να ευχαριστηθει κανείς απο το ριχτάρι που φοράς? Φορά κάτι που τονίζει το σώμα σου. Τις καμπύλες σου. Γυναίκα είσαι. Τίναξε μου τα μυαλά, τι περιμένεις δηλαδή? Μιας και πιαστηκα απο το ριχτάρι θα πιαστώ και απο την βράκα-τζιν που κυκλοφορείς. Αυτη η απόλυτη μαλακία που σχεδίασε κάποιος επείδη στραβογάμησε το προιγουμενο βράδυ. Οχι μόνο ειναι άθλιο, ειναι και αντιαισθητικό. Δεν τονίζει καν τον κωλαράκο σου που τόσο φαντάζεται το αντρικό μυαλό, αντιθέτως στον ξεχειλώνει και στον κρεμάει. Τι να την κάνω την κουρτίνα στο κωλομέρι σου? Η σούπερ σεξουαλικη κωλάρα σου είναι το κάλεσμα της φύσης για το αρσενικο. Οταν μου τον κρύβεις με την βράκα με ξενερώνεις. Δειξε τον! Φορα κάτι εφαρμοστό που να τον τονίζει 102%. kill me!!

Σταμάτα να κρύβεις το σώμα σου με μαλακίες. Σταμάτα να πληρώνεις δόση στο ΔΝΤ  για ρούχα.

Γίνε γυναίκα και μπές στο μάτι κάθε άντρα. Τόνισε την κορμάρα σου. Ντύσου εύστοχα, έξυπνα, δώσε τεράστια περιθώρια φαντασίας σε αυτόν που σε κοιτά. Μπορείς να το κάνεις και χωρίς να πετάς περιουσίες. Απλά ρούχα όπως αυτά που απεικόνησα στην αρχή και γενικά μια εξυπνη αγορά συνόλων είναι αρκετα για να κάνουν κάποιον να χτυπιέται το βράδυ στο κρεβάτι του.



                                                                                        Ετσι!!
                                                       
                                                                      
                                                                    
 

1 σχόλιο:

  1. Ωραια τα εθεσες, αλλα εχω να σου πω και κατι ακομα. Βλεπεις οι γυναικες δεν τα κανουν ΟΛΑ για εσας. Μπορει να σπαταλανε του κοσμου τα λεφτα σε ακριβα αρωματα, κοσμηματα, κομμωτηριο και ρουχα αλλα το κανουν αυτο για να αισθανονται ΟΙ ΙΔΙΕΣ ανετα και ωραια με τον εαυτο τους. Just think about that too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή