Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Corset, High Heels and Perfume

Σήμερα πρώτη μου σκέψη με το που ξύπνησα ήταν κάτι τέτοιο...


...με την διαφορά οτι η ομορφιά φορούσε κορσέ.


Το τι εξιτάρει εγκεφαλικά τον καθένα διαφέρει. Προσωπικά όταν βλέπω έναν μοναδικά, προσεγμένο ερωτικό κορσέ φορεμένο στην γυναίκα γίνομαι μια αποθήκη ΤΝΤ που πετάς σπίρτο μέσα. Προσπάθησα πολλές φορές να αναλύσω γιατι με φτιάχνει τόσο αλλά δεν υπάρχει καμιά λογική αιτία σε αυτή μου την παράνοια. Απλα λατρεύω να βλέπω τις γραμμές που προσδίδει το φόρεμα του επάνω της. Η τόνοση του στήθους, η λεπτή γραμμή της μέσης, η φαντασία του σχεδιασμού και της διακόσμησης. Το θεωρώ απόλυτο ερωτικό ένδυμα.

Οταν φυσικά συνδυάζεται με δωδεκάποντα, δαντελωτό γαντάκι και whore attidute γίνεται perfect mix για μια αξέχαστη βραδυά.


Η ιστορία του κορσέ ξεκινάει κάπου το 16ο αιώνα όταν το γαλλικό ''corset'' από το λατινικό ''corpus'' δηλαδή σώμα, γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της γυναικείας ενδυμασίας. Ο σκοπός τους ήταν να τονίζει το μπούστο και τη μέση κάνοντας έτσι τη σιλουέτα πιο καμπυλωτή. Για να φορεθεί ο κορσές συχνά χρειαζόταν βοήθεια (δεν ξέρω εάν έχετε δει σε ταινίες εποχής τη σχετική διαδικασία) και βέβαια μια βαθιά ανάσα. Κάπου στα 20’s οι γυναίκες αφήνουν στην άκρη τον ασφυκτικό κορσέ και τη θέση του παίρνουν όμορφα και σίγουρα πιο άνετα για αυτές lingerie εσώρουχα. Στο μυαλό όμως των αντρών στριφογυρίζει ο σέξι κορσές…Το εσώρουχο-έμβλημα της γυναικείας σεξουαλικότητας είναι κομμάτι των ερωτικών τους φαντασιώσεων.

Προσωπικά, κάποτε μια γνωστή μου βγήκε απο το δωμάτιο φορώντας κορσέ και με ρώτησε με τόνο ανασφάλειας αν αυτό που φοράει την παχαίνει. Ηταν ένα ευχάριστο σοκ. Δεν περίμενα απο αυτή να φορούσε κάτι τέτοιο.


Πραγματικά ρε φίλε η κοπέλα ήταν μοντέλο S class, δεν ήταν ουτε κατα διάνοια παχιά, δεν ξέρω τι στον διάολο σκεφτόταν με αυτήν της την ερώτηση αλλά εγώ ξέρω τι σκεφτόμουν!! Μου ζήτησε να τις σφίξω τα κορδονάκια στην πλάτη.. Να πώς ανεβάζει κανείς 39 πυρετό στο μπάμ. Οπως την είχα πλάτη χαμήλωσα το κεφάλι και την έτρωγα με τα μάτια μου, μου ερχόταν και το άρωμα της και ήμουν σε φάση κρατάτε με κέρβεροι..! Οσο και να ήθελα η συγκεκριμένη κοπέλα είχε δεσμό με ένα πολύ καλό μου φίλο...

Κορίτσια..Trust me..Με λίγο φαντασία και έναν κορσέ μπορείτε να κατεφέρετε πολύ περισσότερα απο οσο πιστεύατε, μην διστάζεται σε καμιά περίπτωση ;-)

Η γυναίκα μπορεί να λυπηθεί έναν άντρα. Ο κορσές της όμως οχι..!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου